До Української республіки прямого народовладдя.

Шановні друзі, ми приймаємо від організаторів Допарламентської узгоджувальної конференції естафету з налагодження комунікацій між українцями, які хочуть у нас в країні зробити надзвичайні демократичні перетворення, щоб впровадити в країні пряме народовладдя, як соціально-економічну і політичну систему відносин між громадянами та іншими суб’єктами в Україні.

Отже, тепер запрошувати вас до участі у конференції будемо також і ми. 

Шановні друзі, приєднуйтеся до напрацювання заходів з реорганізації нашої країни, до напрацювання для цих заходів необхідних виконавських структур, проектів, завдань, програм, технік, технологій та інших ресурсів.

Ваша участь, шановні друзі, в цій конференції, в її виконавчих структурах отримає належне ій місце, принаймні, з двох причин: його визначаєте ВИ, а також українська спільнота підтверджуватиме це визначення рейтинговими голосуваннями. 

Приєднуйтеся до реорганізації нашої країни.

Скайп конференції буде увімкнений з початком нашої участі у прямих трансляціях протягом дня з 9=00 до 21=00. Перший сеанс зв’язку, друзі, буде анонсований додатково.

Працює організаційна секція. Проводимо узгоджувальні заходи. Будуємо інфраструктуру нашої спільноти.

Очікують створення наступні департаменти:

оборони;

солідаризму;

судовий;

охорони здоров’я;

банківський;

економіки, фінансів та інвестиційної діяльності;

земельний;

надр та інших природних ресурсів;

енергетики;

інформаційних технологій та промисловості;

аграрний;

інформаційний;

зовнішніх державних та економічних справ;

науки і освіти;

екології;

поліцейський;

прокурорський;

національної безпеки;

екології;

культури;

інфраструктури;

фізичної культури та спорту;

юстиції.

 Позначимо тут деякі завдання, які перед нами стоять:

1. Запропонувати українському народу зорганізовану нами спільноту взяти за основу для реорганізації нашої країни в Українську республіку прямого народовладдя.

2. Прибрати складові мафіозної корупційності:

– до рівня норм на цивілізоване проживання підняти заробітні плати українців, можливість чого в Україні підтверджується захмарними прибутками олігархів при мовчазній згоді на них кишенькових керівників профспілок; заробітні плати в крупних та середніх неолігархічних підприємствах і сьогодні вже достатньо прийнятні, наближені до цивілізованих норм, тож мова йде, в першу чергу, про мафіозно-олігархічні;

– змінити на ринкову фінансово-грошову систему провокованих рукотворних стрибків вартості гривні, які організовують чиновники національного банку та міністерства фінансів, на таку ринкову, що буде гарантувати українцям повноправну участь у ній; це дасть змогу замінити систему кредитування бізнесу та іпотеки з сьогоднішніми позахмарними лихварськими процентами на кредити на такі, що прийняті у цивілізованих країнах, з 7-ми — 9-ти відсотковими річними ставками;

Це дасть змогу солідаризувати економіку країни і пробудить до активного підприємництва мільйони людей. Українець за своєю природою є діловою людиною, правила ефективного ведення бізнесу у кожного українця в крові, воно закладене на генетичному рівні. Українцю треба, щоб йому лише не заважали державні чиновники…

Уся Україна охоплена пошуком, вибором, формуванням ефективної, сильної влади тоді, коли потрібно не владу над собою підсилювати, а державних службовців зробити своїми найманими працівниками: менеджерами, інженерами, ключниками, комірниками. Не володарями, розпорядниками, користувачами бюджету, надр, земель та морів повинні бути чиновники, якими вони є зараз, а повинні бути виконавцями волі громадян, спільнот, виконавцями із забезпечення права людини, законів. Виконавцями і не більше.

Те ж саме стосується і творення законів народними депутатами, Президентом України. Це повинна бути не законодавча робота, а виконавча. Виконавча у частині підготовки та подання у світ проектів законів та інших законодавчих актів. А остаточне затвердження повинно бути за народом, а не за Президентом.

Багато хто скаже, що це складна процедура.

А у чому ж вона складна ніхто не може пояснити. Тому що нема ніяких складнощів забезпечити поточне щоденне голосування українського народу із затвердження чи відхилення будь-якого рішення, призначення, законодавчого акту, використовуючи сучасні технології.

Прикладів IT-рішень багато. Візьміть, наприклад, технологію блокчейну. Якій у практичному застосуванні скоро буде десятирічний ювілей.

Усі, хто сьогодні при владі, будуть кровожерливо боротися проти того, щоб в Україну увійшли новітні технології, які забезпечать пряме народовладдя в країні. Усім пересічним українцям потрібно бути готовим до цього. Вже зараз в Україну не пускають нові технології — бар’єри цьому робить держава, державні чиновники. Так свого часу церква забороняла шахи, забороняла обертання Землі навколо Сонця, вакцинацію проти чуми, хірургічні операції та багато іншого. А Земля все одно крутиться навколо Сонця, в шахи грає усе людство, чума здолана вакцинами, хірургічні операції зберігають життя мільйонам людей. Тож і цього разу перемога буде за нами, за прогресом.

Деякі скажуть, що у світі нема таких прецедентів. Але ж у тому цивілізованому світі є величезна кількість демократичних інституцій. Які не гірше за новітні технології справляються із завданнями по забезпеченню демократії. Хоча би взяти таку інституцію як незалежну пресу. Яка є охоронцем прав людини в усіх державних інституціях цивілізованих країн. Таких демократичних інституцій в Україні поки що нема. І щоб вони зросли треба час. І треба умови. Західна цивілізація до демократії прийшла іншим шляхом десятки років тому, коли ще не були широко розвинені інформаційні технології. Зараз новітні технології можуть прийти на допомогу народовладдю і дати нам той час і необхідні умови для побудови високоцивілізованої країни.

То ж, вибори, формування ефективної, сильної влади? Влади над собою? Нам мало влади над собою? Нам мало машини насилля над собою? Ще потрібно ефективніше давити наші високоморальні ідеї, ділові ініціативи?

Усі скликання Верховних рад, усі Президенти тільки і займалися пошуком шляхів обдурення пересічного українця, вдосконаленням методів узаконення своїх крадіжок, прибуткових результатів свого здирництва на державних посадах.

Шукати, обирати ефективну владу — це все одно, що шукати собі серед катів, які повинні вас стратити шляхом повішення, такого ката, який краще за всіх намастить милом мотузку, яка роздавить вашу горлянку тим більше, чим краще вона буде змащена, яка жодного шансу не залишить вам на життя.

Українці ніяк не схильні лише до прикрашання, вдосконалення, поліпшення, окультурення садистських процесів, що були запущені комуняками після проголошення незалежності в Україні 1991-го року.

Чому я кажу саме садистських процесів. Тому що двадцятип’ятирічна історія оновленої України рясніє лише знущаннями як над її економікою, надрами, землею, морями, річками, лісами, горами, так і над самим народом. І прикрим у цьому є те, що українці, які є найосвіченішою нацією у світі, навіть, вчиняючи на Майданах спротив втягненню їх у садистські процеси, зазнали впливів, від яких звільнитися дуже важко. У першу чергу, впливів влади з розбудови мафіозно-олігархічної, поліцейсько-рекетирської, судово-рейдерської держави-спрута, на яку працюють усі державні чиновники і майже усі ЗМІ.

Наш мозок атакують сотні видань на папері, в інтернеті, в ефірі сотнями мільйонів накладів. Якщо хтось у цьому сумнівається, то погляньте на людей окупованих українських територій, на росіян. Приклади тих територій дуже сумні і більшості із нас зрозумілі — зомбі нам не друзі. На наших територіях діється майже те ж саме. Трішечки лише ці справи загорнуто у злегка патріотичну риторику. А сутність та ж сама.

Цей майданчик стане об’єднуючим для демократично налаштованих роботодавців і працівників, громадських діячів і політиків.

Лише об’єднавши зусилля більшості українців ми зможемо правовим шляхом змінити мафіозну державу-спрут на Українську республіку прямого народовладдя.

Об’єднуємося у демократичну силу, яка прийде у парламент і зробить високотехнологічні перетворення.

Історія започаткування і загибелі, реорганізації, трансформації держав говорить про те, що держави чи їх структури або окремі чиновники ніколи навіть не стояли біля витоків утворення цивілізованих держав, а займалися цим різні за своєю характеристикою групи людей, які до державного апарату не мали відношення..

Тому і нам не варто очікувати від державних структур чи в цілому від всієї української держави (іншими словами від державних чиновників) не то що реорганізації держави, але навіть її реформування у напрямку вдосконалення демократії. Сучасні державні службовці, як і всі колишні, де б вони не знаходилися — чи в Євросоюзі, чи в Україні, чи в США — завжди були зацікавлені і будуть завжди зацікавлені лише в підсиленні своєї ролі, свого впливу, своєї влади, своїх особистих впливів, особистої ролі, особистої влади.

Зміст публічної риторики,  спрямованої для пересічних громадян може у них виглядати навіть і прийнятним, на перший погляд. А от у кінцевому підсумку їх діяльності ми бачитимемо лише обдурені наші сподівання на покращення. І нема значення, де це відбувається — чи в Україні, чи в Євросоюзі: і там, і тут лише протидія підсиленню впливів державних службовців, державних органів дає позитивні для народів результати.

Телефони: 050 1495202, 096 6835215, 063 1744612.

Скайп: politinstitut@harchenko.com.ua

E-mail: politinstitut@harchenko.com.ua.

Вікторія Сорока, Леонід Харченко, Олександр Хорольський.

Коментувати

«Фінансування України Міжнародним валютним фондом потрібно було припинити ще двадцять років тому», – Вікторія Сорока, Леонід Харченко

Фінансування України Міжнародним валютним фондом потрібно було припинити ще двадцять років тому назад, коли такі, як Тарута нещадно оббирали країну. Усі гроші Міжнародного валютного фонду, що потрапили до України за…


Леонід Харченко про продовження Майдану 2013 року іншим шляхом. 13 грудня 2016 р.

Чи дасть нам оточення східне та західне жити у цьому лайні соціально-політичному, виробничому, фінансовому, у якому живемо зараз? На сході — Росія. Кремлю необхідно, щоб ми залізли у ще гірше…